Vertrek - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Sanne Geers - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Sanne Geers - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

04 September 2010 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Lieve Allemaal,

Jullie zullen wel denken: hè wat doet ze nou weer in Dubai. Om een lang verhaal kort te maken: vertraging, vlucht gemist in Istanbul dus moesten we een andere route nemen om in Nairobi te komen.Het was of een nacht in Istanbul blijven, maar dan zijn we er dus een dag later of via Dubai en dan zijn we er 12 uur later. We willen zo snel mogelijk op plaats van bestemming komen dus hebben Vera en ik voor het laatste gekozen.En wat wel erg chill is, we zitten nu in de business lounge van the airport en gaan straks business class verder ( dat dan weer wel) dus je hoort mij niet klagen.
Ik moet zeggen dat het afscheid me zwaar viel, ook al lijkt 4,5 maand niet zo heel lang , als ik hier aan de zijkant zie "over 132 dagen is Sanne thuis" moet ik toch wel even slikken..... Ik heb het natuurlijk al een keer meegmaakt maar afscheid nemen went niet :(. Ik ben benieuwd hoe het daar gaat... hoe was de vrijdag avond zonder mij? Zodra ik in Kenia ben laat ik weer wat van mijzelf horen!

Liefs Sanne xxx

P.S. Ik ben erg benieuwd naar de eerste brief :-)

  • 04 September 2010 - 08:04

    Av:

    Lieverd!

    Dat is wel balen zeg maar daarentegen heb je het weer mooi voor elkaar om Business Class verder te reizen! Zo kom je ook nog eens in Dubai he!
    Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal, hier alles controle!

    Kus (L)

  • 04 September 2010 - 08:19

    Manon:

    Hahah niet in het openbaar mannen zoenen in Dubai he!!! ;)
    Succes met verder reizen..
    mis je nu al!
    Dikke kus

  • 04 September 2010 - 08:37

    Tantie:

    heey lieverd
    nou zo te lezen alweer een hele onderneming...sjonge
    maar komt goed.
    jullie zullen wel versleten zijn als je aankomt.
    nou meis ik kijk uit naar je vlg verslag.
    liefs tantie xxx

  • 04 September 2010 - 10:03

    P Van S:

    Heey Sanne,

    klinkt al als een goed begin. Ben erg benieuwd hoe jullie eerste week in het ziekenhuis zal zijn. Voor mij was heel raar maar ben er binnen 6 weken al helemaal aan gewend. En als ik nu terug kijk zijn die weken voorbij gevlogen dus 132 dagen zijn ook zo voorbij helaas.

    Groetjes uit Ghana

  • 04 September 2010 - 10:06

    DD:

    kan je ook weer van je lijstje afstrepen he;) goede reis nog verder, hopelijk verloopt het nu soepeltjes! Mijn vrijdagavond was super;)
    Kus

  • 04 September 2010 - 12:16

    Marleen:

    Hey Sanne,
    Wat een reis haha, jeetje. Maar wel fijn dat je business class verder mag ;). Een heel goeie reis verder!
    X

  • 04 September 2010 - 12:39

    Linsey:

    heey sen,

    Jeetje wat een gedoe zeg. Nu kan je wel zeggen dat je een keer in Dubai bent geweest;-) Gisteren is Leonie met ons mee gegaan:-) We zijn eerst naar de kermis gegaan en daarna een drankje in de Raats, was erg gezellig. Leonie, cc, lindaas en nouk zijn nog naar Chagall gegaan. Voor verhalen moet je bij hun zijn, haha. We mailen snel. Succes met je verdere reis, hopelijk ben je snel op plaats van bestemming. Liefs x

  • 04 September 2010 - 14:04

    Petra:

    Lieverd, ik zit nu met je te praten op de msn terwijl ik dit lees. Maar neem van mij aan Afscheid nemen went wel.

  • 05 September 2010 - 17:10

    Sofie:

    Je bent er nog maar net en nu al een goed verhaal, vet hoor business class :D. Maar voor de rest wel allemaal goed gegaan? Je krijgt vnv nog mail van me! Kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Mijn tweede reis

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2011

Laatste verhaal

15 December 2010

Vakantie

19 November 2010

Masai Mara

06 November 2010

Mijn ouders en zus zijn hier!!

18 Oktober 2010

Animal orphanage
Sanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 85700

Voorgaande reizen:

03 September 2010 - 14 Januari 2011

Mijn tweede reis

Landen bezocht: