Feels like home - Reisverslag uit Abidjan, Ivoorkust van Sanne Geers - WaarBenJij.nu Feels like home - Reisverslag uit Abidjan, Ivoorkust van Sanne Geers - WaarBenJij.nu

Feels like home

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

24 April 2008 | Ivoorkust, Abidjan

We zijn vannacht om 01.45 (local time, het is 2 uurtjes later voor jullie) aangekomen in Abidjan.

Ik moet zeggen het voelt echt een beetje of dat ik ben thuis gekomen. Echt heerlijk om weer hier te zijn!

Vandaag hebben we even een relax dagje ingelast. Kindjes van school halen en misschien wat rond rijden ( dat is al een cultuurshock). Morgen, als het kan, naar de nonnen en 's avonds naar Havana en le club Privé :-).

We houden jullie op de hoogte.

Liefs Suzan!

P.S. Er mag ook voor mijn ouders op deze site gereageerd worden natuurlijk! ;-)

P.P.S. leuk om ook te checken en om te reageren natuurlijk http://www.perogivi.web-log.nl/

  • 24 April 2008 - 12:17

    Marieke:

    Ik vind het echt mega gaaf voor je.
    Maarre Sen, je komt nog wel even terug he ;)??
    X

  • 24 April 2008 - 14:03

    Marike Bijna Geboers:

    Leuk dat je alles nu aan je pa en ma kan laten zien!
    ik ben wel heel benieuwd hoe ze het gaan vinden! veel plezier in ieder geval!

  • 24 April 2008 - 14:52

    Nellie & Jan :

    Fijn dat jullie er al zijn ga er maar flink van genieten
    En Sanne voor jou erg leuk dat het zo aanvoelt
    Liefs en een knuf Nellie &Jan

  • 24 April 2008 - 16:37

    Sofie:

    Hey sén!
    Klinkt echt weer super gaaf, leuk om iedereen weer te zien zeker? Ze zullen je wel hard gemist hebben (net als andersom) Geniet er maar van want nu is het geen maanden maar paar weekjes! Have fun!
    Dikke kus
    het meisje dat je nu al mist maar wel geniet van je heerlijke muziek!

  • 24 April 2008 - 16:38

    Sofie:

    Ook een berichtje voor mijn pleegouders,
    Hoe is het om daar te zijn, wel bijzonder/speciaal zeker om te zien waar zien waar sanne al die maanden heeft gezeten. Geniet ervan en tot snel weer, want voor je het weet zit ik weer bij jullie op de bank.
    x Sofie

  • 25 April 2008 - 07:49

    Jacques:

    Hoi Jolanda, Cor & Sanne,
    Ben blij dat jullie veilig en wel in Ivoorkust zijn aangekomen. Veel plezier daar! Ik check de website elke dag!

    Groeten, ook voor Petra, Robert & de kinderen, uit een zonovergoten Rotterdam, van Jacques


  • 25 April 2008 - 08:35

    Mariet:

    Hoi Sanne en Cor en Jolanda,

    Is de reis goed verlopen? Zal wel want jullie zijn aangekomen haha. Veel plezier, geniet ervan en ik laat af en toe wel een berichtje achter! Groetjes aan de rest daar en tot na Pinksteren!

    Je tante, zus en schoonzus

  • 25 April 2008 - 09:19

    Judith:

    Hoi nichtje, oom en tante!

    Alles goed daar? Wat leuk Sanne dat je je pa en ma nu alles kan laten zien daar!
    Heel veel plezier met zn allen!!!

    xxx JUD en gevolg

  • 25 April 2008 - 13:01

    Anouk En Pieter:

    he nichtje oompje en tante,
    leuk om weer terug te zijn zeker:)
    en wat vinden je ouders ervan leuk dat je ze nu aan iedereen kan laten zien.
    veel plezier nog geniet ervan!!
    tot snel
    dikke kus anouk en pieter

  • 25 April 2008 - 14:55

    Hans En Liny:

    Hoi Jolanda en Cor,
    Wat fijn dat jullie goed aangekomen zijn.Het zal wel heel anders zijn dan hier.Veel foto`s maken , hoor.En lekker weer, natuurlijk.Lekker uitrusten en gauw tot ziens,
    Groetjes van Hans en Liny

  • 26 April 2008 - 16:01

    Gonda:

    Hé alles nog goed daar?
    Ook met jullie ma? Is ze nog niet achtergebleven (ha ha ha)
    Zal best goed komen daar, geniet er nog lekker van, enne Jo...succes met de negers!

    xxx Gonda

  • 26 April 2008 - 20:44

    Lia En Jan:

    Cor, Jolanda en Sanne

    Fijn dat jullie goed aan zijn gekomen. Maak er leuke foto's van ga in ieder geval iedere dag kijken op jullie site.
    Heel veel plezier

    Groetjes Jan en Lia

  • 28 April 2008 - 12:20

    Monique Babs:

    Hallo Sanne, Jolanda en Cor.
    We zitten te wachten op foto's van Cor bij de nonnen, bungyjumpen zal er voor Cor wel niet van komen.(i.v.m zijn rug)
    Graag reactie
    Veel plezier !!!
    Groeten van je aller leukste, spontaanste leukste collega's

  • 29 April 2008 - 11:42

    Bart:

    Sanne dit voelt vertrouwd!!!

    Ik hoop dat je op alle mogelijke manieren geniet van Ivoorkust. Het moet fantastisch zijn om iedereen weer te zien en te spreken en het moet geweldig zijn om je ouders jouw plek te kunnen laten zien.

    Helaas zie ik je niet meer voor ik terug ga naar Thailand, ik vertrek maandag. (YES allebei reunie!) Maar we gaan uiteraard weer bijkletsen als ik terug ben. (Dat wordt midden Juli)

    Sanne maak er wat moois van!

    Kus

    Bart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ivoorkust, Abidjan

Mijn tweede reis

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2011

Laatste verhaal

15 December 2010

Vakantie

19 November 2010

Masai Mara

06 November 2010

Mijn ouders en zus zijn hier!!

18 Oktober 2010

Animal orphanage
Sanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 85681

Voorgaande reizen:

03 September 2010 - 14 Januari 2011

Mijn tweede reis

Landen bezocht: